Thursday, May 17, 2018

Paragliding


#Ingin mencuba pengalaman terbang paragliding bersama kami???
#Pengalaman Tandem Paragliding Gunung Jerai, Gurun Kedah & Bukit Bubus Besut Terengganu
#Rasai pengalaman menyaksikan pemandangan dengan cara baru.
#Pengenalan kepada Sukan Luncur Udara
Selamat datang ke sukan paragliding di Gunung Jerai Paragliding Park..Kami menawarkan anda peluang untuk mengikuti sukan terbang untuk memperkayakan gaya hidup anda dan mempromosikan sukan di Malaysia.
#Paragliding adalah bentuk paling mudah terbang dan cara semula jadi untuk mendapatkan Pengalaman Terbang Tinggi Di Udara Seperti Seekor Burung.
Dibangunkan dari parasut air terjun oleh beberapa orang pintar, paraglider adalah sayap kembung yang dilancarkan dengan angin yang membolehkan juruterbang yang baik terbang lebih 400 kilometer dan naik hingga lebih daripada 6000 meter.
#Tandem terbang adalah cara termudah untuk mencuba pengalaman terbang di udara.Ia menggembirakan untuk orang yang tidak berpengalaman yang ingin merasakan pengalaman terbang sekurang-kurangnya sekali sepanjang hajat, tanpa mengira umur.
#Ini adalah Pengalaman Paragliding Tandem. Ia direka untuk terbang dengan sehingga 220 kg beban. Anda akan duduk dengan selesa..
#Boleh didapati pada hari kerja, hujung minggu dan cuti umum
#Tertakluk kepada keadaan cuaca
Umur minimum: 10 tahun
Berat maksimum: 100kg / orang
#Jom sertai kami ronda-ronda makan angin di ruang udara Gunung Jerai.
#Kelab Luncur Udara Jerai
#Gunung Jerai Paragliding Park Official
#Whatapps segera untuk pertanyaan dan tempahan:

No comments:

Post a Comment

Tandem Paragliding

  #Tandem  Paragliding Bersama Kelab Luncur Udara Jerai #Assalamualaikum  dan Salam Mesra, Apa itu Paragliding? #Paragliding  ata...